Hjem   Om meg   Kontakt
Marianne de Bourg | Lean in 15 RASK ENDRING
32249
post-template-default,single,single-post,postid-32249,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,ctcc-exclude-NA,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,menu-animation-underline

Lean in 15 RASK ENDRING

Få fantastiske resultater med mat og trening på 15 minutter.

Lean in 15 har toppet alle bestselgerlister i Storbritannia og har så langt solgt fantastiske 500.000 eksemplarer! La Joe Wicks lære deg hvordan du skal spise og trene for å endre kroppen raskt.

I denne boka viser Joe Wicks hvordan du får en spenstig og sunn kropp ved å spise mer og trene mindre og smartere – han blir rett og slett din personlige trener.

[BOKTIPS]

Lean-in-15-RASK-ENDRING

  • TittelLean in 15 RASK ENDRING
  • Sjanger: Trening, diett og kokebok
  • Forfattere: Joe Wicks
  • Antall sider: 224
  • Forlag: Gyldendal
  • Pris: Kr 218 hos cdon.no

Joe viser deg hva og når du skal spise slik at du forbrenner fett og bygger muskler, samtidig som du aldri er sulten.

Boken inneholder 100 oppskrifter på næringsrik mat som det tar ca. 15 minutter å lage, og som øker forbrenningen. Du får også et enkelt treningsprogram til 15 minutters HIT-trening som bygger lange slanke muskler og kondisjonen. På den måten tar du kontroll over både kroppen og helsen.

Joe Wicks er personlig trener. Du finner ham på Instagram, der du kan se hans 15 sekunders matlagingsvideoer. Han postet sin første 15-sekunders #Leanin15-video i 2014, av måltider som tar 15 minutter å lage. Derfor emneknaggen #Leanin15. I løpet av noen måneder fulgte mange hundre tusen mennesker over hele verden Joe. De lagde maten hans og delte bilder av den på nettet.

Joe hadde snart fulle lister som personlig trener og ønsket å hjelpe flere å nå sine mål. Han begynte å legge ned mer energi i sosiale medier. Han lanserte et ernærings- og treningsprogram på nettet. Tusenvis meldte seg på hver måned og han har nå et helt team med medarbeidere som coacher kundene.

Bokens kostholdsfilosofi er basert på at du ikke spiser det samme på treningsdager som på hviledager. Du spiser karbohydrater etter trening og fett som basisnæring resten av dagen og natta – og alle dager du ikke trener. Altså lavkarbo til alle måltider foruten etter trening, der måltidet består av karbohydrater og proteiner.

Bokens 100 oppskrifter er i hovedsak delt i to kapitler: 1. Mat med færre karbohydrater, rike på sunt fett og protein. 2. Måltider som gir karbohydratpåfyll etter trening; rike på protein og karbohydrat (men med mindre fett).

Bokens siste kapittel er viet til en liten guide til høyintensiv intervalltrening (HIIT), som betyr korte økter med maksimal innsats i 15-20 minutter. Guiden viser to ulike treningsøkter du kan gjøre hjemme.

SPIS RIKTIG, TREN SMART og FORBRENN FETT!
– Joe Wicks

På sosiale medier:

No Comments

Her kan du legge inn din kommentar eller en hyggelig hilsen:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blogglistenhits