Marianne de Bourg | Hjemmelaget treningsdrikk
8760
post-template-default,single,single-post,postid-8760,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
Ingeniørfruen tipser som smoothie etter trening

Hjemmelaget treningsdrikk

Fyll på med flytende drikke rett etter trening.  Den tas raskt opp av kroppen og kan tilføres proteiner og andre bra saker.

Ingeniørfruen tipser som smoothie etter trening

Glass Grand Cru glass fra Rosendahl. Til venstre, lite vannglass, 22 cl, 6 stk, kr 219. I midten store kaffeglass, 37 cl, 4 stk, kr 219. Til høyre, lave drinkeglass, 27 cl, 4 stk, kr 219. Fås kjøpt blant annet hos Kitchn.

Hjemmelaget treningsdrikk

Proteiner: Egg, cottage cheese, proteinpulver, kesam.

Fettsyrer: Linfrøolje, kokosolje, valnøttolje, rapsolje eller hvetekimolje.

Nøtter og frø: Valnøtter, mandler, cashewnøtter, solsikkefrø eller linfrø.

Smakstilsetninger: Vaniljepulver, limeskall, sitronskall, appelsinskall.

Krydder: Ingefær, nellik, kardemomme, kanel, anis.

Kosttilskudd: C-vitaminpulver, hvetegress, ginseng, aloe vera-juice, solhattdråper.

Urter: Sitronmelisse og mynte.

Te: Bruk fruktte, chai eller urteteer som basis for smoothien.

 

.
Andre ting man kan ha i treningsdrikken?

.

1 Comment

Her kan du legge inn din kommentar eller en hyggelig hilsen: